zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Usp blijft van belang voor ondernemers

4 januari 2011 - Het hebben van een of meer unique selling points (usp) blijft van belang voor ondernemers. Volgens Eline Walda, zelfstandig marketingadviseur en auteur van het recent verschenen boek `Marketing voor ondernemers`, hoeft de ondernemer daarbij niet eens onderscheidend te zijn. Het belangrijkste is dat de ondernemer dichtbij zichzelf blijft en daar de kracht voor het ondernemen uit haalt.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   2 reacties
 

 
reacties
 
Lodi Planting  |   | 
5-01-2011
 | 
15:28 uur
Geweldig artikel in navolging van personal branding! Ik vind vooral de terugkoppeling naar klanten toe erg sterk, omdat dit vaak wordt vergeten. Freelancers mogen mijn inziens ook best selectief zijn in het kiezen van hun klanten. En dan moeten zij zeker kiezen voor klanten waar de freelancer zijn/haar unique selling point kwijt kan!
ingeborg v meggelen  |   | 
6-01-2011
 | 
15:03 uur
mooi geschreven.
Je eigen kracht als uitgangspunt en ook kijken of je je met de klant kunt vinden. Als je een raar gevoel over een klant krijgt, luister dan naar die inuitie en handel ernaar.

In begin is dat misschien beetje wennen maar zeker op termijn zal je dat sterker en mooier en krachtiger maken.
Hetzelfde kun je doen met de kleuren in je kleding en huisstijl, daarmee maak je ook een statement. Kijk of je die kleuren kunt vinden die jou waarden laten zien.
gr Ingeborg van meggelen

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10