zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Social media veranderen communicatievak

15 juli 2011 - Social media veranderen het communicatievak. Door de sociale netwerken ontstaan er tal van nieuwe functies, zoals social media manager, de community manager, de conversation manager, de content manager en de webcare manager.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Leon - TTM Communicatie  |   | 
23-07-2011
 | 
12:16 uur
In de laatste alinea wordt er een duidelijk verschil gemaakt tussen de werkzaamheden van een social media manager. Echter dit is vaak niet van toepassing bij een kleine MKB'er.

Hierbij is het van belang dat de social media manager berichten kan schrijven, deze kan publiceren en vervolgens kan monitoren.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10