zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Schiphol wil gastvrijheid in DNA krijgen

13 mei 2011 - Hoe wordt Schiphol door reizigers als een plezierige en gastvrije luchthaven ervaren? Met deze vraag ging Tiemen de Lange in 2009 aan de slag. De Lange is programmamanager Schiphol gastvrij. Om het gastvrije gedrag van medewerkers positief te beďnvloeden ontwikkelde De Lange samen met Innergie, het trainingsbureau van De Efteling een masterclass, speciaal voor de ongeveer 500 medewerkers van Schiphol direct of indirect contact hebben met passagiers.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10