zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Reclamefolders zijn nog steeds krachtig instrument

18 maart 2011 - Reclamefolders zijn ondanks de opkomst van digitale media nog steeds een krachtig instrument. Online media kunnen het gevoel van een reclamefolder in de hand niet vervangen. Ook bieden papieren folders een groter leesgemak.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   3 reacties
 

 
reacties
 
S van den IJssel  |   | 
29-03-2011
 | 
22:52 uur
Goed punt: de foldertjes doorbladeren die op de deurmat vallen. Nieuws wat naar je toe komt:Tune-out. Een website moet je bewust bezoeken:Tune-in.
Vaker vraag ik mij af wat tablet media hierin kan betekenen en of dit zal vervangen?
folderverspreiding  |   | 
9-05-2011
 | 
13:53 uur
Voor een schat aan informatie en achtergronden over de status van het verspreiden van folders kijk je op deze website
mike  |   | 
25-01-2018
 | 
12:23 uur
De fysieke folder is nog steeds veel effectiever dan een online folder

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10