zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vijf manieren om veranderingen te communiceren

Om wat voor onderwerp het ook gaat, zelfs alledaagse zaken, een CEO met goede communicatieve vaardigheden is een must om de bedrijfscultuur op een positieve manier uit te dragen. Maar vooral fusies, overnames, een crisis, de jaarcijfers en de maatschappelijke verantwoordelijkheid van een onderneming vergen goede communicatie. Hieronder vijf manieren waarop u als manager op een goede manier met uw werknemers communiceert.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10