zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Rol IT service manager verandert

De rol van de traditionele IT service manager gaat verdwijnen. Dat concludeert ServiceNow op basis van een onderzoek onder ruim 100 deelnemers van de Service Manager Dag 2017.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
De 5 zegeningen van burn-out (2) 
Honda CR-V Roadster (3) 
Zzp’er, denk na over de risico’s die u loopt (3) 
Twee derde Nederlanders vreest voor oudedagvoorziening (1) 
Nederlander worstelt met financiële administratie (1) 
Nederlander beschikt niet over digitale vaardigheden voor de toekomst (1) 
Nederlander heeft geen vertrouwen in verandervermogen organisatie  (7) 
top10
De 5 zegeningen van burn-out
Zes tips om de klant van de toekomst te binden
Aantal zoekopdrachten naar ‘groene’ banen neemt toe
Nederland is koploper Agile werken
Wet- en regelgeving en bedrijfsgroei meest bepalend voor IT-investeringen
Zes tips voor een sterke merkorganisatie
Vooral kleine organisaties vragen meer om ICT’ers
Ondanks tekort laten werkgevers oudere ICT’er links liggen
Honderden miljoenen cv’s moeten op 25 mei worden verwijderd
Botnets blijven een aanhoudende cyberdreiging
meer top 10
vacatures
meer vacatures