zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Blockchain, Kunstmatige Intelligentie en 3D printen bieden kansen voor Customer Engagement

Om de klantrelatie te verstevigen moeten verzekeraars inzetten op Blockchain, Kunstmatige Intelligentie en 3D printen. Volgens CRM Partners  zijn dit de drie belangrijkste innovaties die impact hebben op de manier waarop consumenten zakendoen met hun verzekeraar.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10