zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
persberichten
 

Team Nijhuis uit Borne in trek bij grote internationale spelers

24 juli 2017 - De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Managersonline.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.

Team Nijhuis maakt opnieuw een flinke ontwikkeling door. Het digital marketing bureau uit Borne is door de wereldwijde marketingspeler HubSpot geselecteerd als exclusieve samenwerkingspartner en benoemd tot groeibriljant in Nederland. Daarnaast heeft Team Nijhuis deze week het partnership met Google verstevigd op het gebied van videomarketing.

HubSpot: selectie Team Nijhuis op basis van resulaten 
HubSpot is de wereldwijde nummer 1 op het gebied van software voor inbound marketing en sales. Voor het partnership met HubSpot startte Team Nijhuis een jaar geleden een strenge selectieprocedure. Clodagh Higgins, voormalig program manager van The Agency Growth Team van HubSpot, noemt het Twentse bureau een 'groeibriljant'. "Team Nijhuis is één van de weinige Nederlandse groeibriljanten die het tot een vak heeft verheven om bedrijven te laten groeien op basis van resultaatgerichte digitale marketing", zegt Higgins. "Team Nijhuis heeft de afgelopen 10 jaar als bureau een solide en indrukwekkend fundament neergezet dat gereed is voor groei."   

Samenwerking met wereldspelers zorgt voor significante groei 
Niet alleen Team Nijhuis groeit door de partnerships met wereldspelers, volgens Gerben Lievers is ook de groei bij de klanten van Team Nijhuis significant. "We zien dat bedrijven door de inzet van de nieuwste kennis en marketingtechnieken harder groeien tegen minder budget." Lievers, strategy director bij Team Nijhuis, heeft het afgelopen jaar fors ingezet op de samenwerking met HubSpot, maar ook op de versteviging van het al bestaande partnership met Google. "Deze week hebben we weer twee mensen van Google uit Dublin over de vloer gehad in Borne om ons bij te praten over de laatste ontwikkelingen op het gebied van videomarketing." 

Kennisvoorsprong op marketingvlak delen met ondernemend Twente 
Zowel Google als HubSpot lopen voorop als het gaat om digitale marketing. "Google en HubSpot zijn vooral actief in de Verenigde Staten. Daar loopt de markt op het gebied van digitale marketing zo'n twee tot drie jaar voor op Nederland", ziet Gerben Lievers. 
Die kennis kan Team Nijhuis dankzij de intensieve samenwerking met Google en HubSpot nu al inzetten voor haar eigen klanten. "We geloven zelf erg in de filosofie van inbound marketing, waarbij je relevante kennis deelt met anderen. Daarom willen we de kennis die wij als bureau hebben ook graag delen met onze klanten. Maar zeker ook met bedrijven die geen klant zijn bij Team Nijhuis en die klaar zijn voor de volgende stap in digitale marketing." 

Digitale marketing van toekomst is meer dan vindbaar zijn online
Lievers: "Tachtig procent van alle koop- en oriëntatieprocessen begint vandaag de dag in Google, heel goed dus dat bedrijven daar aanwezig zijn. Maar alleen vindbaar zijn is al lang niet meer genoeg. Bij de gouden driehoek van marketing kijk je verder dan vindbaarheid alleen, we combineren het beste van social media marketing, met videomarketing en inbound marketing." De volgende stap in digitale marketing is volgens Gerben Lievers en owner / managing director Stefano Golia van Team Nijhuis daarom 'De Gouden Driehoek van Digitale Marketing'. Golia heeft voor hij bij Team Nijhuis kwam als managing director bij veel bedrijven in de keuken mogen kijken als accountant. "Anno 2017 is het niet meer de vraag of je marketing inzet om te overleven als bedrijf, maar hoe je die marketing inzet." 

Event Journey of Joy in teken van De Gouden Driehoek van Digitale Marketing 
Op zaterdagmiddag 22 juli nodigt Team Nijhuis geïnteresseerde bedrijven uit naar het event Journey of Joy te komen bij Qua Koken in Oldenzaal. Van 13.00 tot 18.00 uur worden inzichten gedeeld over De Gouden Driehoek van Digitale Marketing. Het event is bedoeld voor klanten en niet-klanten van Team Nijhuis die al bekend zijn met digitale marketing, al goed vindbaar zijn, maar klaar zijn voor de volgende stap met hun digitale marketing. Het event is geschikt voor bedrijven in het MKB, voor ondernemers en directeuren, maar ook voor communicatie-, marketing- en salesmanagers. Belangstellenden die naar het exclusieve marketingevenement komen krijgen ook een vrijkaart aangeboden voor het festival Fields of Joy (Hulsbeek, Oldenzaal). Een muziekfestival met optreden van o.a. Blaudzun, Miss Montreal, Ali B., Nielson, De Staat en vele anderen. 

Aanmelden voor Journey of Joy van Team Nijhuis in Oldenzaal 
Het is de tweede keer dat Team Nijhuis het marketingevent Journey of Joy organiseert. Vorig jaar kwam een gastspreker van Google voor de bijeenkomst vanuit Dublin naar Oldenzaal en waren er 110 belangstellenden. 

Wie zich wil aanmelden voor de tweede editie van Journey of Joy of meer informatie wil kan daarvoor terecht op: https://teamnijhuis.com/nl/aanmelden-journey-of-joy/ 

Over Team Nijhuis 
Als digital marketing bureau is Team Nijhuis dé businesspartner voor bedrijven die willen groeien. Het bureau is opgericht in 1973 en combineert veertig jaar ervaring op het gebied van strategische marketing en communicatie met de nieuwste kennis over digitale marketing. Dankzij de groei die Team Nijhuis voor andere bedrijven realiseerde is het bureau de afgelopen jaren zelf ook flink gegroeid. Inmiddels werken er 37 Digital marketing experts bij Team Nijhuis voor meer dan 150 nationale en internationale klanten. Team Nijhuis werkt voor al haar klanten volgens de filosofie ‘wij bestaan om jouw business te laten groeien’. Dat betekent dat digitale marketing voor de klanten van Team Nijhuis altijd een investering is en geen kostenpost. Daarnaast heeft Team Nijhuis een toonaangevende rol bij het hervormen van onderwijs. Hiervoor werkt het bureau nauw samen met de Saxion Hogescholen en de Universiteit Twente. Het doel is de ontwikkeling en opleiding van toekomstige digital marketing experts zo goed mogelijk te laten aansluiten bij de snel veranderende eisen van het bedrijfsleven. 

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Bescherm uw data - infographic over informatiebeveiliging
reacties
Ambitie beschikbaarheid breedbandig internet komt met huidig beleid in gevaar (1) 
70 procent werkgevers ontvangt CV’s met leugens (4) 
Online gokken mogelijk toegestaan (1) 
Werkgevers onderschatten risico’s van geldgebrek bij personeel (3) 
Student wil niet lenen (1) 
42 procent werknemers wil verbod op bereikbaarheid buiten werktijd (2) 
Bijna alle Nederlanders ervaren werkstress (5) 
beurs
Stijgers Dalers
Altice 8.8  8.6 %
Yatra 5.4  6.3 %
Nutreco 47  3.9 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Doc data 0.45  -4.3 %
Nn group 35.17  -1.8 %
Positieve onderzoeksresultaten Galapagos met cystic fibrosis
D'Ieteren in onderhandeling met Amerikanen over Belron
Einde cijferseizoen betekent blik op macrodata
meer beurs
top10
Hoe u medewerkers stimuleert regie over ontwikkeling te nemen
Waarom werkstress niet tot burn-out leidt
Managers hebben weinig benul van werkstress onder werknemers
#MeToo: Gevolgen nog veel ernstiger bij intimidatie
Tanja Roeleveld verkozen tot ‘MVO-manager van het jaar’ 2017
Zeven trends die zakelijke IT-omgevingen een boost zullen geven
2018 wordt het jaar van hivenets, swarmbots en polymorfe malware
Mannelijke mantelzorgers vaker ondersteund dan vrouwelijke
Bedrijven behalen niet meer omzet met digitalisering
Vrouwelijke 35-plussers verdienen nog steeds minder dan mannen
meer top 10
vacatures
meer vacatures