zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
persberichten
 

Het Nederlandse Saleduck verovert de Europese online consumentenmarkt

21 juli 2015 - De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Briskmagazine.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.

Saleduck (voorheen Bridge Marketing B.V.) kan met trots melding maken van het feit dat ze een nieuwe corporate branding-strategie heeft bepaald, de corporate website www.saleduck.com heeft gelanceerd en dat ze de afgelopen maand toegetreden is tot de Deense en Finse online consumentenmarkt. Deze week, zal Saleduck ook live gaan in Oostenrijk en Zwitserland (Romandië).


Het succes van Saleduck wordt gekenmerkt door de verdubbeling van het aantal medewerkers in de eerste helft van 2015, resulterende in het verhuizen naar een nieuw kantoor dat drie keer zo groot is dan het huidige kantoor. Saleduck is half juli naar het nieuwe kantoor verhuisd.

"Ons Solden.be concept heeft zich bewezen door zeer succesvol te zijn in België. Grotendeels omdat we de Vlaamse gemeenschap in België hebben geïdentificeerd als onze doelgroep. We zijn daardoor marktleider sinds het begin van 2014. Het is tot dusver een geweldige reis geweest en het voelt alsof dit slechts het begin is nu onze internationale uitbreiding in volle gang is", zegt ondernemer Domingo Karsten.

Thomas Koponen, Saleduck business developer: "Momenteel beleven we erg spannende tijden, zowel als een jong Europees bedrijf als een ontwikkeld merk. Middels onze strategie willen we blijven groeien en ons succes overbrengen naar onderbediende en snel groeiende markten in Europa.

De nieuwe merkstrategie en naam vervangen Bridge Marketing B.V. en ondersteunen Saleduck’s nieuwe ‘One Company’ benadering. De implementatie van deze nieuwe universele visuele identiteit is ook onderweg voor de Soldesduck.be en Solden.be merken. De re-branding is erop gericht om een duidelijke en naadloze merkervaring te creëren voor klanten verspreid over alle markten.

De Saleduck merken delen een gedeeld symbool en een kleurenschema. Saleduck’s visuele merk bestaat uit een eend binnenin een paar van gele en blauwe prijskaartjes. Het kleurenschema is bepaald op een speelvol blauw en een zonnig geel, om zo associaties met vertrouwen (blauw) en koopjes & geluk (geel) verder te ontwikkelen. De Saleduck naam en het logo zullen worden afgebeeld in het overgrote deel van de geadverteerde en gepubliceerde producten.

Saleduck’s visie is om Europese online shoppers blij te maken en zij richt zich erop om deze missie te laten slagen door het klantvriendelijkste bedrijf te worden in de online consumentenmarkt. Om dit te bereiken streeft Saleduck er naar om de meeste kortingen en aanbiedingen te verzamelen op één plaats en Europese consumenten daarmee te dienen.

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Data Recovery Nederland haalt voor klant 115 bitcoins terug
reacties
Vier dingen die managers moeten kunnen (1) 
Consument wil geen auto meer bezitten (1) 
Dat is logisch (1) 
Wat betekent een kostbare fout voor mijn positie? (1) 
Smart Industry, revolutie of evolutie? (2) 
Kunstmatige Intelligentie: 2,5 miljoen banen op de tocht (1) 
Geen waardering voor vrouwen die onderhandelen tijdens sollicitatie (1) 
beurs
Stijgers Dalers
Doc data 1.78  87.4 %
Altice 10.44  10.5 %
Value8 5.44  5 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Groothandels 49.3  -3.3 %
Brill kon 34.6  -1.7 %
Beursupdate: AEX op Wall Street
Wall Street overwegend in het groen
Consumentenkrediet VS groeit harder
meer beurs
top10
Vier dingen die managers moeten kunnen
Bazen van Nederland staan hun stoel af aan kinderen
Lagere lening door leaseauto, abonnementen en studieschuld
Niet langer veilig achter de firewall
Minder kans op armoede met gewone baan
Vacatures in Amsterdam moeilijk te vervullen
Breng mensen en technologie in balans
Gerichte aanvallen op radar industriële organisaties
Slechts twee op de vijf bedrijven beveiligen cloudgegevens met encryptie
Euforie over economische groei in Nederland vlakt af
meer top 10
vacatures
meer vacatures