zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Mannen shoppen het liefst in boxershort

3 augustus 2017 - Nederlandse mannen die online winkelen doen dit graag in hun boxershort. Dit blijkt uit een onderzoek gehouden onder 300 mannen door Hemdvoorhem.nl.

Het onderzoek concludeert dat 24 procent van de mannen wel eens in een onderbroek shopt en bij vrijgezelle mannen is dit zelfs 33 procent.

Online shoppen
Het onderzoek is gehouden onder Nederlandse mannen tussen de achttien en 65 jaar door Hemdvoorhem.nl aan de hand van een uitgebreide online enquête. De analyse is erop gericht om het online koopgedrag van mannen in kaart te brengen.
Bij dit onderzoek werd de manier van online shoppen ook bekeken. De opvallende conclusie is dat één vierde van de mannen die online winkelen dit in het weekend in hun ondergoed doen en één derde van de alleenstaande mannen shopt op deze manier.

Directe aanschaf
Een andere opmerkelijke uitkomst is, dat mannen vaak het eerste kledingstuk dat langskomt dat aan de criteria voldoet, direct aanschaft. Bij technische producten daarentegen wordt juist wel uitgebreid vergeleken en rondgekeken. Populaire artikelen om online te bestellen zijn: computers, kabeltjes, audio apparatuur en mode. De gemiddelde tijd die een man besteedt om online een aankoop te doen is veertien minuten. Van de respondenten geeft meer dan 60 procent aan dat ze winkelen in fysieke winkels inefficiënt vinden. Een klein percentage van de mannen geeft aan helemaal nooit online aankopen te doen en dit liever aan zijn partner overlaat.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Koopkracht blijft achter
 Millennials geven topmanagement nieuwe betekenis
 Haastige spoed is goed - omslag naar nieuwe economie in 2025
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Kwart Nederlanders dupe van online namaakmedicijnen en -toiletartikelen
 Succesformule: webshop plus pop-up store
 Online consument stuit op onzichtbare EU-grenzen
 Consument wil vlotheid, veiligheid en video bij online shoppen
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Data Recovery Nederland haalt voor klant 115 bitcoins terug
reacties
Vier dingen die managers moeten kunnen (1) 
Consument wil geen auto meer bezitten (1) 
Dat is logisch (1) 
Wat betekent een kostbare fout voor mijn positie? (1) 
Smart Industry, revolutie of evolutie? (2) 
Kunstmatige Intelligentie: 2,5 miljoen banen op de tocht (1) 
Geen waardering voor vrouwen die onderhandelen tijdens sollicitatie (1) 
beurs
Stijgers Dalers
Doc data 1.78  87.4 %
Altice 10.44  10.5 %
Value8 5.44  5 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Groothandels 49.3  -3.3 %
Brill kon 34.6  -1.7 %
Beursupdate: AEX op Wall Street
Wall Street overwegend in het groen
Consumentenkrediet VS groeit harder
meer beurs
top10
Vier dingen die managers moeten kunnen
Leidinggevende scoort onvoldoende voor begrip ex-kankerpatiënten
Lagere lening door leaseauto, abonnementen en studieschuld
Niet langer veilig achter de firewall
Minder kans op armoede met gewone baan
Vacatures in Amsterdam moeilijk te vervullen
Breng mensen en technologie in balans
Slechts twee op de vijf bedrijven beveiligen cloudgegevens met encryptie
Business interruption en cyber-incidenten grootste risico’s voor bedrijven
Leaserijder wil data delen voor onderhoud, minder files en verkeersveiligheid
meer top 10
vacatures
meer vacatures