zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Wie wint de DDMA Customer Data Award 2017?

5 april 2017 - De DDMA Customer Data Award beloont het innovatief en creatief gebruik van (klant)data. Al sinds 2006 wordt deze Award uitgereikt aan organisaties die aantoonbaar laten zien dat ze hun data inzetten voor het verbeteren van de klantdialoog.

"Het is belangrijk om het gebruik van data voor het centraal stellen van de consument te belonen, zodat duidelijk wordt hoe groot het belang van data eigenlijk is en hoeveel u kunt bereiken door er slim gebruik van te maken," zegt Ceesjan de Vos, Chief Marketing Officer van Vakmedianet en winnaar van vorig jaar. "Zo belangrijk dat ik dit jaar graag plaats neem in de jury."
Ook Ewout Vis, met Sanoma de winnaar van de Customer Data Award van 2015 is toegetreden tot de jury. Samen met Kees Groenewoud (CMotions), Martin de Lusenet (Lusenet Data Consulting), Arjan de Koning (Invicta) en Marcel van der Marck (Crystalloids) zullen zij de ingezonden cases beoordelen op basis van analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie.
 
Uitreiking
De DDMA Customer Data Award is een initiatief van de DDMA Commissie Klantdata en Dialoog. De Award wordt uitgereikt op 22 november tijdens een speciale Award-avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag. Op dit DDMA congres met 300 bezoekers zullen zowel de winnaar als de genomineerden een plek op het podium krijgen. Inzendingen moeten op 19 juni voor 12.00 uur binnen zijn.
 
Meer informatie over de criteria, belangrijke data in het aanmeldproces en de Data Dag zelf vindt u hier.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Digitalisering: de mens in het centrum van waardecreatie door inkoop
 ‘State of the Art’ uit GDPR-regelgeving zaait verwarring
 De personal touch van de facility manager overwint de digitalisering
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Geef een geweldige service-ervaring met excellente customer centricity
 Merken begrijpen klanten beter door integratie sales, marketing en customerservice
 Een volwassen customer experience: wat moet u daar voor doen?
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Bescherm uw data - infographic over informatiebeveiliging
reacties
Waarom werkstress niet tot burn-out leidt (2) 
Vrouwelijke 35-plussers verdienen nog steeds minder dan mannen (3) 
‘State of the Art’ uit GDPR-regelgeving zaait verwarring  (1) 
Digitalisering: de mens in het centrum van waardecreatie door inkoop (1) 
Ambitie beschikbaarheid breedbandig internet komt met huidig beleid in gevaar (1) 
70 procent werkgevers ontvangt CV’s met leugens (4) 
Online gokken mogelijk toegestaan (1) 
beurs
Stijgers Dalers
Arcadis 19.72  5.1 %
Oci 20.03  5 %
Nutreco 47  3.9 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Doc data 0.42  -6.7 %
Altice 8.29  -2.7 %
Beursupdate: AEX op Wall Street
Wall Street start rustige week in het groen
Wall Street richting hoger slot
meer beurs
top10
Waarom werkstress niet tot burn-out leidt
Hoe u medewerkers stimuleert regie over ontwikkeling te nemen
Managers hebben weinig benul van werkstress onder werknemers
#MeToo: Gevolgen nog veel ernstiger bij intimidatie
Tanja Roeleveld verkozen tot ‘MVO-manager van het jaar’ 2017
Zeven trends die zakelijke IT-omgevingen een boost zullen geven
2018 wordt het jaar van hivenets, swarmbots en polymorfe malware
Vrouwelijke 35-plussers verdienen nog steeds minder dan mannen
Zes richtlijnen voor digitale transformatie
Ronald Doesburg wint Young Captain Award 2017
meer top 10
vacatures
meer vacatures