zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Telefoontje tijdens eten bron van irritatie

13 februari 2017 - Een derde van de Nederlanders geeft aan dat ze het liefst niet gebeld worden onder het avondeten. Veel geven aan dat het avondeten hét moment is om de dag te bespreken, en dit niet een geschikt moment is om een telefoongesprek te gaan voeren.

Dit blijkt uit een onderzoek onder 1.350 respondenten in opdracht van de Simonlyvergelijken.net.


Ondanks dat de respondenten het niet voor het zeggen hebben wanneer ze worden gebeld, zijn ze het er wel over eens dat gebeld worden onder het avondeten het meest vervelend is. Bijna 25 procent van hen zegt op de tweede plek een wc-bezoek een vervelend moment te vinden om te worden gebeld, en liever de telefoon niet opnemen.
 
Anonieme oproepen en telemarketing
Daarnaast heeft meer dan de helft (54,2 procent) van de respondenten aangegeven het vervelend te vinden als ze worden gebeld door een anoniem nummer, en door oproepen van bedrijven die iets willen verkopen of aanbieden.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Nederlander staat neutraal/positief tegenover medewerkers klantcontactcenters
 Telemarketingregels aangescherpt
 Marketeers kritisch over de toekomst van telemarketing
 Combinatie e-mail en social marketing is hot
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10