zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Telefoontje tijdens eten bron van irritatie

13 februari 2017 - Een derde van de Nederlanders geeft aan dat ze het liefst niet gebeld worden onder het avondeten. Veel geven aan dat het avondeten hét moment is om de dag te bespreken, en dit niet een geschikt moment is om een telefoongesprek te gaan voeren.

Dit blijkt uit een onderzoek onder 1.350 respondenten in opdracht van de Simonlyvergelijken.net.


Ondanks dat de respondenten het niet voor het zeggen hebben wanneer ze worden gebeld, zijn ze het er wel over eens dat gebeld worden onder het avondeten het meest vervelend is. Bijna 25 procent van hen zegt op de tweede plek een wc-bezoek een vervelend moment te vinden om te worden gebeld, en liever de telefoon niet opnemen.
 
Anonieme oproepen en telemarketing
Daarnaast heeft meer dan de helft (54,2 procent) van de respondenten aangegeven het vervelend te vinden als ze worden gebeld door een anoniem nummer, en door oproepen van bedrijven die iets willen verkopen of aanbieden.
 

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Ondanks tekort laten werkgevers oudere ICT’er links liggen
 Traditionele beveiligingsaanpak onvoldoende voor effectieve GDPR-strategie
 Zes tips voor een sterke merkorganisatie
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Nederlander staat neutraal/positief tegenover medewerkers klantcontactcenters
 Telemarketingregels aangescherpt
 Marketeers kritisch over de toekomst van telemarketing
 Combinatie e-mail en social marketing is hot
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Honda CR-V Roadster (1) 
Zzp’er, denk na over de risico’s die u loopt (2) 
Twee derde Nederlanders vreest voor oudedagvoorziening (1) 
Nederlander worstelt met financiële administratie (1) 
Nederlander beschikt niet over digitale vaardigheden voor de toekomst (1) 
Nederlander heeft geen vertrouwen in verandervermogen organisatie  (7) 
Zes tips voor een goede elevator pitch (1) 
top10
De 5 zegeningen van burn-out
Zo verkleint u de afhankelijkheid van Office 365
Solliciteren? Vertel uw persoonlijke verhaal
Nederlander worstelt met financiële administratie
27 procent huishoudens belegt, ondanks lage rente
Zes tips om de klant van de toekomst te binden
Mobiliteit goed voor werkgever en werknemer
Aantal zoekopdrachten naar ‘groene’ banen neemt toe
Organisaties die publieke cloud gebruiken kwetsbaar voor datadiefstal
Nederland is koploper Agile werken
meer top 10
vacatures
meer vacatures