zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

'Bedrijven en instellingen worden steeds meer een mediaorganisatie'

25 april 2016 - Bedrijven, overheden en instellingen moeten zich steeds meer gaan gedragen als mediaorganisaties om effectief te communiceren met de buitenwereld. Tijdens het ANP-congres Toekomstvisie op Contentstrategie bespraken mediaprofessionals en opiniemakers voor een publiek van zo'n 400 ondernemers en bestuurders hoe organisaties het verhaal van hun merk op tijd, in de juiste vorm en technologie en via het juiste kanaal bij hun doelgroepen kunnen krijgen.

Voor het congres Toekomstvisie op Contentstrategie bracht het ANP twintig professionals uit media, communicatie en overheid aan tafel om met het publiek te bespreken wat succesvolle contentstrategieën zijn, nu en in de toekomst. In vier panelsessies werd in detail ingegaan op contentstrategie: welke content stuurt u de wereld in, wie maakt die content, welke technologie hebt u nodig en hoe krijgt u dat organisatorisch voor elkaar. Het zijn onderwerpen die dagelijkse kost zijn voor mediaorganisaties.

Goed verhaal
Deelnemers aan de panelsessies waren onder anderen Barbara van Beukering, oprichter van PAPER, mediaondernemer Jan-Kees Emmer van Trusted Media, Sjoerd Raaijmakers, COO van Vice Media Benelux, Remco Dolstra, directeur communicatie bij het ministerie van Buitenlandse Zaken en Giselle van Cann, adjunct-hoofdredacteur NOS Nieuws.
Dagvoorzitter en gastheer Guido van Nispen van het ANP: "Bedrijven en instellingen kunnen veel van mediaorganisaties leren over hoe u een goed verhaal vertelt en dat op de juiste manier bij uw klant, relatie, collega of aandeelhouder krijgt"

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Weinig angst voor opkomst robotcollega’s
 Bedrijven verwachten ingrijpende veranderingen om voorop te lopen in digitale economie
 'DDoS-aanvallen op banken waren niet zo groot'
 

Gerelateerde nieuwsitems

 In zeven stappen uw contentplan op papier
 Grote merken reageren te traag op klantvragen via webcare
 Bedrijven verwachten in 2016 sterke groei digitaal klantcontact
 De meest impactvolle tech trends in 2016
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
CEO: zet ethisch handelen medewerker hoger op de bedrijfsagenda (1) 
Goed management boost de productiviteit  (1) 
Pakketdiensten vergelijken: besparen op verzendkosten (1) 
Leadgeneratie, social selling en contentmarketing niet op niveau (1) 
‘Cloudmasters’ versnellen eigen mogelijkheden om branchegenoten te verslaan (1) 
Ga tijdig met complimenten aan de slag! (1) 
Verbetering huis: verandering tuin heeft grootste voorkeur (1) 
beurs
Stijgers Dalers
Nutreco 47  3.9 %
Ballast neda 0.31  3.3 %
Nedap 50.2  2.9 %
TNT express 8.45  -9.5 %
USG people 17.2  -1.5 %
Corio 52.5  -1.1 %
Beursupdate: AEX op Wall Street
Intel boekt recordomzet, maar minder winst
Starbucks boekt hogere omzet en winst per aandeel
meer beurs
top10
Luie manager voorkomt burn-out
CEO: zet ethisch handelen medewerker hoger op de bedrijfsagenda
Strengere eisen papiervernietiging door invoering AVG
Goed management boost de productiviteit
De vier belangrijkste ontwikkelingen voor de M&A-markt
Pakketdiensten vergelijken: besparen op verzendkosten
Vijf trends op de arbeidsmarkt voor banking & financial services
VCP: meer rekening houden met eisen werknemer
Man tevredener over hoe partner met geld omgaat dan vrouw
Duitse occasions meest geliefd in Europa
meer top 10
vacatures
meer vacatures