zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Nieuwe Communicatie Awards voor financiële sector

8 mei 2015 - GfK ontwikkelt, in samenwerking met de vakbladen AssurantieMagazine en Banking Review, twee Communication Awards voor de financiële sector.

De 'Insurance Communication Award' gaat naar de best communicerende verzekeraar van Nederland en de 'Banking Communication Award' gaat naar de best communicerende bank van Nederland. De awards worden uitgereikt tijdens het GfK Finance Congres, dat donderdag 1 oktober 2015 plaatsvindt in Fort Voordorp te Groenekan.



Communicatie in de financiële sector
Communicatie is een actueel onderwerp binnen de financiële sector. Daarom gaan GfK, AssurantieMagazine en Banking Review op zoek naar de best communicerende bank en verzekeraar van Nederland. Enerzijds wordt de effectiviteit van campagnes onderzocht en anderzijds wordt de begrijpelijkheid van de ingezette communicatiemiddelen beoordeeld.

Het onderzoek
Vanaf woensdag 20 mei a.s. kunnen banken en verzekeraars een case indienen via www.gfk.com/nl. Er gelden twee voorwaarden: een campagne moet tussen 1 januari 2014 en 1 mei 2015 hebben gelopen en moet gericht zijn op de consument. Op basis van de ingediende cases zal een deskundige jury een voorselectie maken. Hieruit ontstaan drie genomineerde verzekeraars en drie genomineerde banken. De uiteindelijke winnaars van de awards worden bepaald op basis van consumentenonderzoek.

Uitreiking awards
De awards worden uitgereikt tijdens het GfK Finance Congres dat op donderdag 1 oktober 2015 plaatsvindt in Fort Voordorp te Groenekan. De best communicerende verzekeraar van Nederland ontvangt uit handen van Eric Landwaart (Industry Director Finance) en Theo van Vugt (hoofdredacteur van AssurantieMagazine) de 'Insurance Communication Award'. De 'Banking Communication Award' reikt Eric Landwaart samen met Robert Paling (hoofdredacteur van Banking Review) uit aan de best communicerende bank van Nederland.

 
 Doorsturen   1 reactie  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Banenverlies financiële sector verwacht
 Steeds meer interim managers in financiële sector kijken verder dan Europa
 Krimp in financiële sector steeds meer voelbaar op werkvloer
 Financiële sector bestrijdt crisis eenzijdig
 
 
reacties
 
Louis de Wit  |   | 
12-05-2015
 | 
13:23 uur
Dat zal de ABN_AMRO dan wel winnen. Heeft tenslotte een Zalm norm in plaats van de Balkenende en een leuke loonsverhoging voor de top. Schept vertrouwen.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10