zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Social moet in DNA van verzekeraars

15 december 2014 - ‘Omdat de distributie steeds meer naar andere partijen van buiten de branche verschuift krijgen verzekeraars een andere rol. Maar daar zijn ze nog niet klaar voor’. Dat is een van de conclusies van de Social Media Insurance Monitor in SoMe14, een initiatief van ITDS Business Consultants.

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
 Gen-Z’ers en Millennials zouden van baan veranderen voor bedrijf dat beter aansluit bij waarden
 Duurzaamheidsmanagement steeds belangrijker voor moderne bedrijven
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Vertrouwen in zorgverzekeraars extreem laag
 Social Media hét wapen voor klantbehoud door verzekeraars
 Financiële branche ziet moeilijkheden in online samenwerken met ouderen
 Hypothekenbranche koploper in online samenwerking met klant
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10