zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Bas Hoogland Klantvriendelijkste Directeur van Nederland

29 september 2014 - Bas Hoogland, commercieel directeur van Landal Greenparks, is dinsdag 23 september uitgeroepen tot de Klantvriendelijkste Directeur van Nederland. De prijs wordt dit jaar voor het eerst uitgereikt aan een directeur die zich ook op persoonlijke titel inzet voor een klantvriendelijker Nederland.

Naast zijn functie als commercieel directeur van Landal Greenparks spreekt Bas Hoogland zich ook persoonlijk uit voor een meer klantgerichte aanpak bij bedrijven. Zo Twittert hij regelmatig met #aardigzijnkostniks en is hij een veelgevraagd spreker op congressen en evenementen. Een van zijn speerpunten is de cultuur binnen organisaties, want daar begint klantvriendelijkheid volgens hem: in de directiekamers. Als directie moet je het goede voorbeeld geven, enthousiasme en passie laten zien, dan volgt de rest van de organisatie van zelf.
 
Klant voorop
Willem Brethouwer, directeur MarketResponse en jurylid voor de Klantvriendelijkste Directeur van Nederland: "Bij Bas stroomt de klantvriendelijkheid echt door zijn bloed. In alles wat hij doet staat de klant voorop. Ik ken weinig andere directeuren die zelf elke week klachtenbrieven van klanten lezen om te weten wat er speelt op de vloer."

 
 Doorsturen   Reageer  

 

Laatste nieuws

 Leaserijder wil data delen voor onderhoud, minder files en verkeersveiligheid
 Beveiligingsprofessionals verliezen 40 uur per maand door inefficiŽnte systemen
 Leidinggevende scoort onvoldoende voor begrip ex-kankerpatiŽnten
 

Gerelateerde nieuwsitems

 Klantvriendelijkheid in de lift, maar banken blijven achter
 Klantvriendelijkheid bij persoonlijke verzorging hoog gewaardeerd
 PLUS Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2013
 Tien Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland 2013 bekend
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
'Sneltraining' Spreken in het openbaar
Een unieke sneltraining, anders dan andere en met stip de beste op dit gebied in Nederland. De methode Mind Tuning van Pieter Frijters is vernieuwend en staat garant voor succes. Bel voor meer informatie 0182 631 232 of surf naar www.spreek.nl.
Lees verder
reacties
Vier dingen die managers moeten kunnen (1) 
Consument wil geen auto meer bezitten (1) 
Dat is logisch (1) 
Wat betekent een kostbare fout voor mijn positie? (1) 
Smart Industry, revolutie of evolutie? (2) 
Kunstmatige Intelligentie: 2,5 miljoen banen op de tocht (1) 
Geen waardering voor vrouwen die onderhandelen tijdens sollicitatie (1) 
beurs
Stijgers Dalers
Doc data 1.78  87.4 %
Altice 10.44  10.5 %
Value8 5.44  5 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Groothandels 49.3  -3.3 %
Brill kon 34.6  -1.7 %
Beursupdate: AEX op Wall Street
Wall Street overwegend in het groen
Consumentenkrediet VS groeit harder
meer beurs
top10
Vier dingen die managers moeten kunnen
Leidinggevende scoort onvoldoende voor begrip ex-kankerpatiŽnten
Bazen van Nederland staan hun stoel af aan kinderen
Lagere lening door leaseauto, abonnementen en studieschuld
Niet langer veilig achter de firewall
Minder kans op armoede met gewone baan
Vacatures in Amsterdam moeilijk te vervullen
Breng mensen en technologie in balans
Gerichte aanvallen op radar industriŽle organisaties
Slechts twee op de vijf bedrijven beveiligen cloudgegevens met encryptie
meer top 10
vacatures
meer vacatures