zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Crisiscommunicatie


Blijf communiceren, vooral ook in slechte tijden

Nederlandse ondernemers mijden de vervelende boodschap. Ze zeggen in slechte tijden liever niets. Geldt dat ook voor u?

1. Zet uw communicatiekanalen open
Als u wilt dat uw bedrijf als betrouwbaar en open te boek blijft staan, dan zet u ook in sombere tijden uw communicatiekanalen open. Een grote valkuil is om uw successen breed uit te meten en uw tegenslagen te verzwijgen. Als u dat doet, gooit u uw geloofwaardigheid te grabbel. Want zeg nou zelf: waarom zouden ze u straks wél geloven?
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10