zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
boeken
 

Gek op gaten

 

18 november 2012 - Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun 'pijn' wegnemen. 

Om dit wezenlijke verschil te illustreren, gebruikt Jos Burgers in Gek op gaten de treffende metafoor van boren en gaten. De boren staan hierbij voor de producten en diensten die u levert, de gaten voor de behoeften en wensen van uw klanten. 

Luchtig en humoristisch
In dit boek beschrijft Jos Burgers op een luchtige en humoristische manier wat klanten écht willen. Aan de hand van heldere en aansprekende praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe belangrijk het is om u in uw klant te verplaatsen en klantgericht te zijn. En dat dit vraagt om medewerkers die flexibel, proactief en betrouwbaar zijn. Medewerkers die oprecht geïnteresseerd zijn in hun klanten, hen met plezier helpen en met hen meedenken. Want klantgerichte medewerkers zijn als geen ander in staat om een brug te slaan tussen boren en gaten. 

Klik hier voor meer informatie en de inhoudsopgave.

Bestellen
'Gek op gaten' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl en uit voorraad leverbaar. Klik
hier om het boek te bestellen.

Meer managementboeken


Klik
hier voor de managementboeken in uw vakgebied. De collectie wordt dagelijks aangevuld met de nieuwste titels.

 
 Doorsturen

 

Gerelateerde artikelen

  Geef nooit korting!
  Meestersprekers
  Hondenbrokken
 
 
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10