zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
boeken
 

Handboek Online Marketing

 

15 augustus 2010 - Het Handboek Online Marketing (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, do's en dont's, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases. Het handboek maakt een einde aan het blindelings inzetten van 'zomaar wat online instrumenten'.

De HOM propageert de gestructureerde inzet van een doordachte online marketingmix gekoppeld aan de organisatiedoelen en is een must voor elke internetprofessional die internet planmatig en doelgericht in wil gaan zetten. Leer de traditionele P's omzetten naar moderne C's. Leer online koppelen aan offline en maak kennis met de voor- en nadelen van online marketinggereedschappen zoals Social media, Zoekmachinemarketing, E-mailmarketing, Microsites, Usability voor het web, Virale marketing, Online video advertising en Mobiele marketing. 

Ondersteundende website
De tientallen video's op de ondersteunende site onderstrepen de toon van het boek: scoren met een juiste online marketingmix.

Klik hier voor meer informatie en de inhoudsopgave.

Bestellen
Het 'Handboek Online Marketing' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl en uit voorraad leverbaar. Klik
hier om het boek te bestellen.

Top-5 per vakgebied


Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.

 
 Doorsturen

 

Gerelateerde artikelen

  Kloteklanten
  No Budget Marketing
  Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken
  Dé 250 checklisten voor ondernemers
 
 
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10