15 augustus 2010 -
Het Handboek Online Marketing (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, do's en dont's, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases. Het handboek maakt een einde aan het blindelings inzetten van 'zomaar wat online instrumenten'.
De HOM propageert de gestructureerde inzet van een doordachte online marketingmix gekoppeld aan de organisatiedoelen en is een must voor elke internetprofessional die internet planmatig en doelgericht in wil gaan zetten. Leer de traditionele P's omzetten naar moderne C's. Leer online koppelen aan offline en maak kennis met de voor- en nadelen van online marketinggereedschappen zoals Social media, Zoekmachinemarketing, E-mailmarketing, Microsites, Usability voor het web, Virale marketing, Online video advertising en Mobiele marketing.
Ondersteundende website De tientallen video's op de ondersteunende site onderstrepen de toon van het boek: scoren met een juiste online marketingmix.
Klik hier voor meer informatie en de inhoudsopgave.
Bestellen Het 'Handboek Online Marketing' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl en uit voorraad leverbaar. Klik hier om het boek te bestellen.
Top-5 per vakgebied Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.